středa 26. září 2012

co by se mi šiklo na podzim

pěkný (zatím snad ještě slunečný) den, tak jsem si včera trochu pohrála se svými sny, přáními a představami a zvěčnila jsem vám je do podoby superkrásné koláže :)





Nejsem si jistá, jestli má cenu vám zde jednotlivé položky podrobně rozebírat, tak snad jen tak letem světem....

Alien EDP - Sluneční, květinová, dřevitá, ambrová vůně, která je nabitá pozitivní energií. Složení: jasmín, smabac, kašmírové dřevo, bílá ambra... je to docela dost známá vůně, která se mi líbí již několik let, zatím jsem však byla dost lakomá na to, abych si ji koupila :) Vůně se dle mého nosu a názoru dokonale hodí na zimní období, v létě si ji neumím vůbec představit, má velice dobrou výdrž, kdysi jsem si vzorek stříkla omylem na župan a vydržela tam několik týdnů!
 
Cymbidium - neboli člunatec, jako dekorace do chladnější ložnice - miluju tento druh orchideje, protože je neobyčejně krásná, elegantní a srdce mi nad ní vždy plesá - zatím jsem ji opakovaně dostávala od pilota ke svátku, tak snad se to bude opakovat :)
 
Kotníčkové boty Tamaris - přímo tyto boty se mi líbí moc moc moc, loni jsem měla podobné a přiznám se, že jsem je nosila celý podzim, zimu i část jara a docela jsem je zničila...úplně vevnitř ochodila, proděravěla....tož čekala jsem od Tamarisu větší výdrž...ještě, že jsem je koupila ve slevě :) Ale letos bych je ráda zase  a tyhle se mi líbí fakt megagiga...
 
Cartier - Baiser volé - vůně, která byla uvedena na trh loni a zalíbila se mi na první ovonění, nicméně opět jsem byla docela skoupá na korunu....takže po této vůni toužím stále.....kdyby si člověk dopřál vždy to, po čem touží, nemusely by vznikat tak krásné wishlisty...takže touhám 3 x zdar!
Složení: citrusy, zelené tóny, lilie
 
Delší svetr s rolákem - je pro mě nezbytností, jen mě mrzí, že mám tak široké boky a stehna a "zadel" alá J. Lopez, takže nemohu tyto dlouhé svetry nosit třeba jen s tlustými punčocháči jako šaty....fakt nevypadám dobře :( jsem macatá, prdelatá....no rači to nebudu rozvádět.... ale s pěkně padnoucími a tvarovanými riflemi je to mnohem lepšejší! (nebo je to alespoň můj subjektivní pocit)
 
Lumene makeup na mastnou pleť - svého času (několik let) jsem nepoužívala jiné makeupy než od Lumene a byla jsem spokojená a opakovaně nadšená, takže bych docela ráda vyzkoušela, jestli by se ten pocit nadšení po letech opět opakoval.... tak uvidíme, jestli ho seženu...
 
Elegantní kabát - ten na obrázku mě teda zarazil do židle, fakt mě okouzlil! Ale ten samozřejmě neseženu, protože ani nevím, odkud je... ale prostě něco v tom stylu by se mi líbilo...do šeda nebo do červena
 
Lancome hypnose star - je nová, je krásná a víc vědět nepotřebuji....
 
Helan - krém na ruce - Magnolia Stellata - hydratuje, vyživuje, nemastí... spojuje aroma citrusů, badyánu, santalového dřeva, pižma, vanilky a květinové kombinace magnolie, růže, jasmínu a konvalinky... no nezní to božsky??? Mám fakt chuť ho vyzkoušet!
 
Kabelka Tamaris - moc se mi líbí, nedokážu přesně definovat proč... asi, že je tam tolik sladěných odstínů šedi a hnědé.... takže ji krásně sladíte s kde čím... i když mám teď 2 nové kabelky.... jednu červenou krásou, po které jsem toužila několik let... tu jste měli možnost si prohlédnout na blogu a jednu hořčicovou...úplně obyčejnou nonameovou za pár kaček...
 
 
Toť asi vše k mým podzimním přáním :)
 
Mějte krásný den, Meduňka

14 komentářů:

  1. A zná přítel adresu tvého blogu? By se nenápadně koukl... a bylo by ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nezna a jsem tomu rada, dyt ho tu casto drbu :D

      Vymazat
    2. Jááááj... tak mu aspon naspamuj tenhle obrazek do mejlu ;-)

      Vymazat
  2. přesně takový kabát scháním, ale nikde se mi žádný nelíbí, hrozný výběr a nechci za něj dát 5 tis :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ježiš, teď se budu rouhat, ale já bych i tech 5 dala, kdyby byl fakt prdackej a vedela jsem, ze mi vydrzi x let

      Vymazat
  3. Ta orchidej je překrásná:) A vlastně bych nepohrdla vůbec ničím z toho wishlistu:D

    OdpovědětVymazat
  4. Lumene make-up mě zajímá! Doufám, že pokud se Ti přání splní, tak bude recenze ;))

    OdpovědětVymazat
  5. Neboj oni ti ten Cartier - Baiser volé postupně zlevní. Už teď je to přijatelnější než před rokem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no právě, tento týden jsem si objednala vzorek 1ml, jestli mi bude stále vonět, tak do něj půjdu. Loni byla ta cena šílená, teď kolem té 1000 je to mnohem lepší!

      Vymazat
  6. Až na toho Aliena, který bytostně nesnáším, moc sympatický výběr :)
    Lumene čoveče ani neznám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě, žes to řekla, Jájo, teď na podzim ho nosím celkem často, tak se budu hlídat, abych si ho nevzala až se spolu uvidíme ;)
      Verunka

      Vymazat
  7. Tak ať se srdíčku zadaří a dostane,čeho si ráčí...Všechno vypadá moc dobře.Kabelka,svetr i kabátek vypadají opravdu super.Vůně taky krásné...Mě se teda asi nejvíc líbí ta Betty Boop..Asi chápeš proč? Je krásná jako tvůj seznam přání...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jééé, to je moc milé, děkuji, moc jsi mě potěšila!

      Vymazat
  8. To já zas Aliena miluju a už takhle mu koukám docela na dno, nevím nevím zda budu schopná doplnit zásoby... A Baiser Volé bych taky nepohrdla ;)
    Verunka

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty