čtvrtek 16. října 2014

Vyhlášení výherkyň

moji milí čtenáři,

moc se omlouvám, že jsem porušila svoje vlastní pravidla a vyhlašuji vítěze až dnes. Vím, nemá se to ... Včera jsem se naposledy loučila se svým nejmilejším kocourem a jistě pochopíte, že jsem neměla nejmenší chuť se zaobírat blogem a losováním. Doufám, že příště se již ni podobného nebude opakovat.
 
Nakonec jsem tedy dnes přistoupila ke klasické losovačce z hrnku - losovala jsem sama, neb tu zde nikdo jiný není.
 


 
 
výherkyněmi tedy jsou:
 
Denisa - která si vybrala šampon
 
Finská hrdinka - která si přála krém
 
Sedmikráska - na kterou zbyl sprchový gel
 
Gratuluji a prosím děvčata, aby se mi ozvaly na můj blogový mail či na FB a zaslala mi adresu, kam mám výhru zaslat.
 
 
Doufám, že jsem to s cenami nijak nepopletla, nejsem dnes zrovna v nejlepší formě, to mi věřte. Pokud jsem něco zmrvila, neváhejte se ozvat....
 
Poslední fotka mého milého Bertíka. Kdo má rád zvířata, ať si vzpomene se mnou. Budu ráda :)
 
 
 
Mějte se pěkně. Meduňka
 

12 komentářů:

  1. Víťazkám gratulujem.
    A čo sa chudáčikovi stalo alebo to už bolo vekom? Ale ber to tak, že určite si život u teba užíval a aspoň si sa s ním stihla rozlúčiť. Nie každý má tu možnosť :( Drž sa. Manznáci sú to, zloby sú to, ale keď sa im niečo stane, tak sme s nimi ako keby boli členovia rodiny, čo niektorí ľudia nechápu, ale to len preto, že nemajú doma nejakého maznáka alebo nemajú srdce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Pampeliško.
      Kocourkovi selhaly ledviny, snažili jsme se společně dva týdny bojovat o jeho život, ale nevybojovali jsme ho. Nenechali jsme ho trpět a to je nám útěchou!

      Vymazat
  2. Upřímnou soustrast :-( Kocourka je mi moc líto. My taky bereme vždycky zvířata jako členy rodiny a o to je to horší... Tak se drž :-*

    Za výhru jsem moc ráda a děkuji, ozvu se ti do FB zprávy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Někdy si říkám, zda to není špatně, tak se na to zvířata vázat. My přišli během jednoho týdne hned o 2 kočičky, o to je to těžší :( že mamince nezbyl nikdo, kdo by ji potěšil

      Vymazat
  3. Ahoj medunko.taky nam letos umrela kocicka a ja jsem to obrecela.prejelo ji auto, rok a pul. Gy jste zazili deset nadhernych let.to je uzasne.myslim ze maloktera kocka ma tak dlouhy a bajecny zivot.

    OdpovědětVymazat
  4. Kocourek určitě prožil hezký a naplněný život. My máme doma šest kusů, takže moc soucítím... Chudinkovi malému už je teď dobře a vy jste byli rozumní, že jste jeho trápení neprotahovali.

    OdpovědětVymazat
  5. chudinka malá, snad je mu teď dobře...

    OdpovědětVymazat
  6. Kdokoliv se stane součástí naší rodiny,je bolestivé o něj přijít..Jedinou útěchou může být,že už necítí bolest...Posílám objetí a upřímnou soustrast..

    OdpovědětVymazat
  7. Přesně tenhle problém měl náš jezevčík a nechali jsme ho uspat až relativně pozdě, furt jsme doufali. Věř, že to, co konci předcházelo, bylo hodně smutné a nechtěla by sis to pamatovat - takže dobře jsi udělala, pro kocourka i pro sebe. Vzpomínky ti zůstanou a jemu jsi ušetřila ošklivé trápení. Renata

    OdpovědětVymazat
  8. Písala som ti mail. Ďakujem krásne! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Výherkyním samozřejmě gratuluju. Je mi moc líto chupáčka. Upřímnou soustrast přeju. Moc na tebe myslím :-*

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty