středa 11. června 2014

Tak trochu předem prohraný souboj Garnier x Lumene

Zdravím všechny svoje milé čtenářky,

nebudu asi opakovat ostatní blogery, tedy spíše blogerky, které trefně popsaly dnešní parný den (pod článek TRB bych se i podepsala), kdyby mi to nebylo trapné  a přejdu hned k věci...
 
Jsem si tak naplánovala narychlo dovolenou, kterou jsem již ani nečekala ... pak jsem ji tedy zase odložila/přesunula, ale to je jiná průpovídka, ve které velkou roli hrají meteocentrum a tripzone... ale v mezidobí jsem si stačila objednat a koupit voděodolnou řasenku, neb jsem nečekala, že bych stihla skočit na barvení řas.... a k ní jsem  koupila nový krásný odličovač očního i voděodolného makeupu, protože měl krásnou subtilní lahvičku a protože mám ráda Lumene. Až pak mi došlo, že můj současný odličovač je vlastně asi taky vhodný pro voděodolné řasenky....( ale co už, nebude to první ani poslední produkt, který budu mít do zásoby...)
 
A když už mám ty odličovače dva, tak proč nevyzkoušet, jak si poradí s řasenkou Oriflame .... Tak tu to máte! A pokud si prohlédnete balení odličovačů lépe než já, tak vám asi dojde, jak ten souboj musí zákonitě dopadnout!
 
Tak co, už máte svůj tip??? Ona je to totiž dneska tak trochu trapná "historka"....
 



Tamponek přiložený na 10 sekund na oči. Sakra to není možný, Lumene kosmetika byla zatím vždycky kvalitní, toto by přece na trh nepustili!!!!


Troje setření oka - furt dost slabý (a to i dřu) :(

 
 
Garnier 2v1 posilující odličovač očí - 2v1 znamená, že odličovač 1.) okamžitě odličuje (a to bez drhnutí) a b) během 4 týdnů pravidelného užívání posiluje řasy a to díky argininu.  Co bych vám tak k němu řekla, používám ho už dlouho, že bych po něm měla řasy do nebe, to jsem si nevšimla, ale odličuje skvěle, neštípe, oční okolí není ani nijak extra umaštěné, zkrátka příjemný odličovač. Navíc se mi líbí barevně, poslední dobou jsem totiž zamilovaná do fialové :)
Ještě bych dodala, že nikde na balení jsem nezaznamenala informaci o tom, že by byl určen na odstranění voděodolného líčení. Zato je vhodný pro nositelky kontaktních čoček. Jinak vám nechci kecat, ale ve složení jsem si nevšimla parfemu, ani parabenu ani minerálního oleje.
Obsah činí 125ml a cena kolem krásných 109,- Kč, já snad kupovala dokonce v nějaké akci...
 
Lumene Sensitive Touch Eye Makuep Remover. - jedná se o odličovač, který ačkoli česká etiketa i některé eshopy hovoří jinak, není určen na odstranění voděodolného líčení!!! A fakt to s ním nezkoušejte, já to zkusila a nedopadlo to dobře :D
Je to odličovač, který neobsahuje alkohol, barviva, parabeny, parfém, olej ani silikony. Nedráždí oči a vodorozpustnou řasenku odlíčí obstojně, ale stejně ne 100% ... (ale mám vyzkoušeno jen několikrát, fakt ne důkladně, to přiznávám!)
Obsah činí 100ml a cena většinou 219,- Kč, což není málo
 

 
Můj verdikt: Jsem jednoznačně pro Garnier, protože za tu cenu mít odličovač, který mohu použít na jakýkoli druh řasenky, je pohodlné a vážně dobře odličuje....  Nemám citlivé oči ani oční okolí, proto asi nedocením Lumene nebo jen nepoznám, jestli je k pleti fakticky citlivější než zmiňovaný Garnier.
 
Poslední rada na závěr: Než si něco koupíte, tak to fakt prohlídněte pořádně a používejte mozek nebo dopadnete jako "sedlák u Chlumce" = "Meduňka s voděodolnou řasenkou"
 
Meduňka!

6 komentářů:

  1. Garnier je opravdu super, mile mě překvapil :-) A už jsem se přesvědčila o tom, že českým etiketám prostě není radno věřit... To se člověk dozví věcí ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak hlavně, že to nakonec něčím dolů šlo, ne? :D
    Jinak to je tedy zklamání, tenhle odličovač od Lumene se mi docela líbil. No, asi si nechám zajít chuť. A že bych zkusila zase po letech Garnier odličovač? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Súhlas, Garnier vymyslel fakt dobrý odličovač, a to som ho dlho nechcela, pretože jeho parťák Loreal bol katastrofálny, takže som nečakala, že lacnejší rodinný príslušník ho trumfne - a veruže áno :) Som rada, že som našla alternatívu Klorane, ktorý je síce tiež výborný, jeho dostupnosť je však pre mňa horšia a Garnier majú na každom rohu, takže niet o čom diskutovať :) edit: pardon, pokiaľ spamujem dvakrát, ale nejak blbne Chrome...

    OdpovědětVymazat
  4. Lumene jsem nezkoušela, ale ten Garnier mě mile potěšil :)

    A.

    OdpovědětVymazat
  5. Já miluju dvojsložkovou Niveu, ale tenhle je levnější a fialový, tak ho musím příště zkusit;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Zrovna před chvílí jsem se na tenhle fialovej Garnier mračila v koupelně. Souhlasím s tím, že neštípe ani jinak nezlobí, ale na můj vkus teda odličuje hodně mizerně. Od dvousložkového odličovače jsem čekala, že to půjde takříkajíc ráz na ráz, ale nic takovýho – a to nepoužívám voděodolnou řasenku. Už se těším, až ho (z vrozené šetrnosti :)) doplácám a pak si zas koupím jeho osvědčeného modrého bratra na citlivé oči.

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty