pátek 31. ledna 2014

2013

pěkný večer moji milí,

leden byl pro mě pracovně i soukromě docela hektický měsíc, neměla jsem moc času věnovat se blogu ( a když byl čas, tak chyběla energie, elán nebo chuť) a nepodařilo se mi zhodnotit rok 2013. Ukázala jsem vám sice svoje nejoblíbenější kosmetické kousky, ale ráda bych ten uplynulý rok zhodnotila tak nějak komplexněji.
 
Moje maminka si oddychla, že už je ta 13tka za námi a vrhli jsme se všichni s optimismem vstříc 14tce. Já si však nemůžu pomoct, rok 2013 se mi líbil, byla jsem v něm docela šťastná. Tak si tu evaluaci probereme podle jednotlivých oblastí života :)
 
zdraví - po zdravotní stránce se mi opravdu dařilo, dokonce se mi podařily 2 poměrně dlouhé etapy abstinence od nosních kapek :)  Co však považuji za důležitější, po změně praktického lékaře a změně medikace se dramaticky zlepšil i zdravotní stav mé babičky, což jsem považovala již za nemožné a upřímně jsem nevěřila, že se toho roku 2013 vůbec společně dočkáme. To, že se babička vydá zase na procházku a dokáže si sama dojít koupit chleba a zajít ke kadeřnici, jsem považovala za scifi... a ono se to stalo skutečností! Zázraky se ještě dějí a za to roku 2013 děkuji a nevěřím, že takto příznivě se může vyvíjet i rok stávající.
 
práce - ke konci roku 2012 jsem nastoupila na nové pracovní místo, rok 2013 se pak nesl v duchu získávání nových dovedností a znalostí. Za úspěch považuji jednak, to, že se mi podařilo nenasekat žádný průser, dále pak to, že se mi podařilo některé nedůvěřivé kolegyně přesvědčit o tom, že se na svoji práci hodím, že vím, co dělám a získat postupně jejich "respekt". Pod tím si představte to, že jsme zakopaly válečnou sekyru.
 
volný čas - v trávení volného času jsem měla  v roce 2013 docela velké rezervy, neustálé flákání na internetu a poohlížení se po tom, co bych kde koupila a kde bych přišla o tvrdě vydělané peníze, nepovažuji za ideální! V tomto směru bych se v roce stávajícím chtěla zlepšit, víc číst, učit se jazyky, nějak se rozvíjet.
 
rodina - vztahy v rodině se výrazně vylepšily, za což jsem neuvěřitelně ráda! Podařilo se, že jsem opět začala vycházet s bratrem, kterého jsem měla vždy neuvěřitelně ráda a zpřetrhání našeho vztahu mě v minulosti strašně trápilo! Doufám, že budeme na budování našeho vztahu pracovat a nepokazíme to! Založit vlastní rodinu (sňatek) se mi opět nepodařilo, ale už mě to ani netrápí. I přes to se rodina nečekaně rozrostla o dalšího člena - o naši milovanou Míšu, která si nás našla sama. Strkám vám ji pod nos už od srpna docela často a hodlám v tom ještě dlouho pokračovat :)
 Ke konci roku se Míša dokonce už nějak sžila i s Hermínkou a Bertíčkem, což je pokrok a jsme za něj všichni rádi :)
 
krása - no, tak tu zase tak moc valné nebylo :) V průběhu roku jsem zkrátila vlasy cca o 30cm, což nevím, zda byl krok správným směrem. Po stránce praktické ano, ono každodenní mytí tak dlouhých vlasů byla fakt pruda na druhou, ale stejně.... zrovna teď jsem ve fázi ani krátké ani dlouhé a nejásám radostí.... V minulém roce jsem pravidelně docházela na úpravu obočí, což mi dost prospělo. Co se týče péče o pleť, tak jsem si našla svoje miláčky, kteří mi většinu roku úžasně sloužili. Ke konci roku po vysazení HA to šlo s pletí od 10ti k 5ti, ale snad to bude jen přechodná záležitost. Na jaře se mi podařilo pomocí zdravější stravy a pohybu zhubnout zejména stehna a břicho a oblékla jsem opět kalhoty velikosti 36.... v posledním kvartále jsem bohužel zase zlenivěla, vysadila veškeré cvičení a žrala co jsem chtěla - výsledek na sebe nenechal dlouho čekat! Tak v této oblasti bych se ráda v tomto roce výrazně polepšila!
 
původní délka vlasů
 
výsledná délka vlasů
 
Co vy na to - dlouhé nebo kratší??
 
předsevzení - kdo si pamatuje moje předsevzetí na rok 2013, tak jistě ví, že se mi jich podařilo pár proměnit ve skutečnost. Nevím proč, ale celý článek se mi podařilo nějak záhadně smazat, takže vlastně už sama nevím přesně všechny body, ale jistě se mi podařilo - hýbat se, přečíst nejméně 10knih za rok, docházet na kosmetiku (sice jen na obočí, ale i to se počítá), najít si kamarádky. Nepodařilo se mi pohnout s jazyky a začít jezdit autem! Nejvíc ráda jsem za navázaná kamarádství, ba dokonce i přátelství se mi podařilo najít. Já jsem v tomto oboru trošek marná, nikdy jsem si neuměla najít přátele, protože hodně sedím doma na zadku a čumím do PC nebo do blba :) Tento rok bych byla šťastná, kdyby se mi podařilo všechny vztahy udržet a starat se o ně!
 
předsevzetí pro rok 2014 - si nebudu dávat, rozhodla jsem se to pojmout trochu jinak. Ráda bych si vyhlásila každý měsíc měsícem něčeho, na čem budu pracovat a další měsíc bych ráda přidala něco navíc. Prostě nemůžu na sebe naložit všechno najednou, protože je to velký tlak a nutí to člověka k selhání!
Měsíc únor tedy oficiálně vyhlašuji měsícem - pitného režimu, pravidelného braní potravinových doplňků a pohybové aktivity 2x týdně. O vývoji vás budu informovat vždy na konci daného měsíce!
 
 
Tak to bylo takové menší shrnutí roku 2013 a doufám, že stejně pozitivně budu zase za rok hodnotit rok 2014!
 
Mějte se krásně! Meduňka
 
 
 
 
 
 
 

15 komentářů:

  1. Meduňko, za mě kratší!!! Střih se mi moc líbí:-)

    OdpovědětVymazat
  2. S volnym casem jsem na tom stejne blbe:/
    A vlasy jednoznacne delsi, vypadas mnohem mladsi

    OdpovědětVymazat
  3. Dlouhé, omlazují tě, vypadáš jak studentka, zato krátké z tebe dělají přísnou úču 35+

    OdpovědětVymazat
  4. Určitě kratší vlasy! A ta předsevzetí na každý měsíc jsou dobrý nápad.

    OdpovědětVymazat
  5. Pepa Kormidelník1. února 2014 v 6:38

    Vlasy kratší :), moc Ti sluší. To, že na té fotce vypadáš přísně, ehm no na té první se usmíváš, že jo. Ale víc Ti podle mýho sluší kratší.

    OdpovědětVymazat
  6. A mně se třeba líbí oba střihy, nejvíc by se mi asi líbily na Tobě dlouhé s patkou místo ofiny (ale to je mé osobní zaujetí vůči ofinám, není to ani ničím podložené...)
    Ať se má babička co nejlíp, všechno kočičky taky a vy s nimi. :)

    OdpovědětVymazat
  7. moc všem děkuji za komentáře, koukám, že jsou tu zase 2 tábory, ale to se dalo čekat, že :) A vůbec jsem netušila, že mě čte taky nějaký muž! :)

    OdpovědětVymazat
  8. nové vlásky ti moc sluší! jinak jsem za tebe moc ráda, že se babiččin stav zlepšil :)
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  9. Já tě klidně naučím jezdit autem, nebo ti budu dělat šoféra, jestli chceš! :D Miluju řízení!!!
    A ty kratší vlasy ti strašně sluší, moc!! Jsou evidentně i zdravější a vypadáš v nich tak... jak to říct... prostě moc dobře:)

    OdpovědětVymazat
  10. nice postreview dear thanks for sharing the information. would you like to follow each other? just let me know =) I also have a giveaway on my blog that will on Feb. 6 feel free to join. Hugs http://anotsosecretlife2011.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. Kratší vlasy jsou moc pěkné a líbí se mi i barva!!

    OdpovědětVymazat
  12. Mně se víc líbí ty kratší, mají šmrnc :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Asi nebudu objektivní Medu, co se týče porady s vlasy, ale mě se víc líbí to krátké a la mikádo, já je tak nosím taky :-) a sluší Ti dle mého více :-) Gratuluju k tak pozitivní bilanci loňského roku ve všech směrech, člověk si hlavně musí zapamatovat to hezké a vyrazit kupředu k těm zářným zítřkům, ať se Ti letos splní nějaké Tvé osobní sny a ať se Ti daří tvá měsíční předsevzetí, je to fajn nápad :-)

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty