neděle 8. září 2013

úplné pidi útržky a postřehy z dovolené

pěkné odpoledne/podvečer,

tak jsem zase doma! Uffff.... to kodrcání autobusem už fakt není nic pro moje starší kosti a zejména kolena :) Vážně uvažuji o tom, že příště se vydám na cesty letecky... nuž, uvidíme.

Uvažovala jsem, zda by váš bavilo číst si něco z dovolené, ale dospěla jsem k názoru, že asi ne :) Co by vám dalo vyprávění a místních "obšourdnících" a tak vůbec :)

Tak alespoň rekapitulace toho, co bych příště nechala doma, kdybych balila jen pro sebe ... a pár rad pro workoholiky, co na dovolené dělat a jak si ji užít! :)

Prostě to, co považuji za dovolenkově důležité:

zdravá strava je základ všeho! Nebo tedy alespoň vyvážená strava - ten kremeš na fotce vyvažuje právě to sojové mléko o fotku níže, ono totiž mnoho zdravé stravy může tělo zaskočit :)



 

Zevling je super věc! Jen tak sedět, kochat se vlnama, šuměním moře, případně poslouchat neuvěřitelné rozhovory lidí na okolních lehátkách a dekách.... vím, že se to nemá, ale někdy to prostě nejde přeslechnout...



Pravidelná várka informací o rodině a zejména o malé Míše, udržuje psychiku člověka v dobré kondici :) Kdybych před spaním nevěděla, kolik toho Míša sežrala, jestli kakala a který kvítko odešlo její vinou zase do věčných lovišť, tak bych snad ani neusnula :)
 


A jakže s tou kosmetikou?



Obličej jsem si během dne myla tolikrát, že bych si příště vzala něco méně "agresivního" určeného spíše na citlivou pleť. Tentokrát mi obličej dělal fakt velkou neplechu!








Jak jsem už zmínila, má bledá tvář docela nepěkně reagovala na slunce??? nebo spíš na Eucerin 30 na obličej???? Spíš bych řekla, že odpověď B je správně, protože když jsem krém vynechala a obličej jsem místo mazání jen pudrovala Artdecem s UV 30, tak se vyrážka nezhoršovala a přesto jsem se nespálila ani lehce nepřismahla!
 
Na kopřivku tentokrát nepomáhala dokonce ani kopřiva, zabral až černý čaj, ale byl to tedy boj!
 
Celkově se dovolená moc vydařila, počasí bylo krásné, slunečné, ne však moc horké, jídlo bylo dobré, drinky excelentní, knihy se četly prakticky samy :) Opravdu jsem si odpočinula a snesla bych i tak 3 dny navíc!
 
Mějte se pěkně a přeji všem, ať nějak zvládneme ten nadcházející podzim ve zdraví a s dobrou náladou :) Mně už spí Míša na klíně, takže mě dobrá nálada jistě jen tak neopustí :)
 
Meduňka

20 komentářů:

  1. ten drink!!! :)

    a jinak mě by storky z dovolený klidně zajímaly ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě taky :) Jinak pěkný fotky a velká závist, protože už asi letos nepojedu nikam :)

      Vymazat
  2. Vypada to podobne jako v Drveniku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. viď, žejo :) celej Drvenik :) od Bella Visty až po Adriu :)

      Vymazat
  3. Já chci taky storky z dovolené!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Já myslím, že historky z dovolené zajímají každého! Zvlášť ty o obšournících :-D.

    A já už na jízdu busem na dovolenou taky moc nejsem. Záleží, jak je to daleko, pár hodin třeba do Německa se dá, ale před pěti lety jsme jeli až na Palmovou riviéru do střední Itálie a to byl horor! Jede se tam fakt dlouho a řidiči navíc měli pocit, že nepotřebujeme stavit :-).

    OdpovědětVymazat
  5. super post a fotky. mňam,miluju alpro! a na historky mě zajímají :D!

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  6. Zdravím, vypadá to, že jsi si to parádně užila :) A líbí se mi sbírka kosmetiky :)
    lifeinimperfection.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jím také zdravě :) http://lifeinimperfection.blogspot.cz/2013/09/jim-jinak.html

      Vymazat
  7. Já chci víc fotek, sluší Ti to moc a Chorvatsko mám ráda!

    OdpovědětVymazat
  8. Jo, kolik obšourníků tě balilo?:-D A to, že potřebuješ vědět, jestli kakala znám taky dost dobře:-D

    OdpovědětVymazat
  9. Já chci taky historky z dovolené!:) Jinak pěkný přehled dovolenkových aktivit... :D

    OdpovědětVymazat
  10. Moc se mi líbí fotečky z dovolené, sluší Ti to na nich, vypadáš krásně odpočatě no pohoda, klidně bych si dala i nějaké ty story :-)...Jó to chápu, jakou jsi musela mít starost o to kočičí miminko Míšku, já bez toho malého taky nemůžu pořádně být a hned se ptám, kde je, co dělá, co jedl a to jsem pořád doma, maximálně jdu do práce :-), zvlášť po tom s tou Eškou jsem nějaká extra přecitlivělá a mám o ty kočičáky strach...Moc se mi líbily i ty fotky s přeškrtnutou kosmetikou, člověk si toho vždycky nabalí a pak až na místě zjistí, co se hodí a co ne, to znám :-)...Tak se měj krásně pohodově i doma a pozdravuj Míšku!

    OdpovědětVymazat
  11. zdravá strava je úplně super! já taky jedu podobnou "dietu" :D moc Ti to sluší a chci vědět všechno o obšournících!

    OdpovědětVymazat
  12. Zdravá strava je základ!:) Mě se také od moře nikdy nechce s nejraději bych se tam přestěhovala.. hlavně kvůli té jejich zdravé stravě..

    http://wonderfull-today.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Skvělé fotky, chceme jich více! Určitě by se nám povídání o dovolené moc líbilo! Závidím ti dovču u moře, já už nebyla několik let, hned bych jela...:(
    Ta zdravá strava...:D

    OdpovědětVymazat
  14. skvělé fotky z dovolené, úplně na mě sálají dobrou náladou :)

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty