sobota 3. srpna 2013

čistění těla i obličeje

pěkný den všem,

jsem vám dlužna recenzi, kterou slibuji již nějakou tu chvíli a dnes konečně nadešel ten čas... Bohužel se mi stala taková nemilá věc a to, že jsem přišla o fotodokumentaci.... což o to, normálně bych pořídila fotky znovu, jenže.... já už ten přípravek prostě nemám, protože jsem ho dala na vyzkoušení i kamarádce... No a protože se mi fakt nechce fotky někde krást, tak se holt budeme muset pro tentokrát spokojit s takovou malou improvizací :)
 
 


Tak jak vidíte čistící gel je balen do docela praktické tuby, která celou dobu, kdy jsem jo měla doma, držela, víčko doléhalo, nebyl s ním žádný problém, čehož jsem se zpočátku trochu bála.
 
Krém má dle mého názoru takovou gelokrémovou lehce tekutou konzistenci. Není sám o sobě nijak výrazně voňavý, pokud vám jde při očistě hlavně o to, abyste se umyli a zároveň si užili ve sprše krásnou vůni a provoněli pokožku na delší dobu, tak toto nebude přípravek pro vás. Pro koho je tedy tento krém určen? Zejména pro majitele citlivé a sušší pleti, řekla bych, že i pro alergiky (moje domněnka).
 
Oficiální popis výrobce:
Jemný sprchový krém vhodný na každodenní očistu těla.
Vhodný pro:
  • citlivou pokožku,
  • pokožku se sklonem k vysoušení.
Výhody:
  • čistí citlivou pokožku těla,
  • složení obohacené o bambucké máslo a ceramidy pro pocit hydratace pokožky,
  • obnovuje přirozenou lipidovou bariéru kůže,
  • chrání před vysoušením pokožky,
  • hypoalergenní složení bez obsahu mýdel, konzervačních látek, umělých barviv
  • a parfémů,
Použití:
Naneste na vlhkou pokožku krouživými pohyby a následně opláchněte dostatečným množstvím vody.
 
Já jsem po několik prvních použitích dospěla k názoru, že tento výrobek bude skvělý na očistu obličeje, že jej na moje neproblematické tělo škoda. No a protože jsem měla vysušenou pleť na obličeji od různých antiakné serepetiček, tak jsem potřebovala používat chvíli něco, co by mi obličej ještě víc nevysušovalo a nezpůsobovalo olupování.
Tento krém mi vyhovoval nadmíru, obličej velice jemně myl, vyčistil, nijak nedráždil, řekla bych, že krásně "vyživil". Absolutně jsem si neměla nač stěžovat.
 
Pak jsem se jednoho dne doslechla, že kamarádka má na prázdninách malou neteř, která nesnáší mýdlo a zatím se rodině nepodařilo objevit nic, čím by holčičku myli, aniž by se škrábala, osypávala atd. A tak jsme učinily s kamarádkou pokus právě s tímto mycím krémem - kamarádka neteř několikrát umyla tímto přípravkem a nadšeně mi referovala. Holčička se ani neosypala ani ji nesvědilo tělíčko. Dalo by se tedy říci, že přípravek je kvalitní a mnoha lidem s citlivou kůží by mohl ulehčit život! :) A to za vyzkoušení stojí!
 
Za 150ml balení zaplatíte cca 220,-Kč, což tedy není málo, ale pokud máte přecitlivělou pleť, možná se vám to vyplatí :)
 
Složení krému: Aqua, Glycerin, Hexylene Glycol, Sodium Cocoamphoacetate, Lauryl Glucoside, Acrylates Copolymer, Sodium Chloride, Caprylic/Capric Triglyceride, Hydrogenated Lecithin, Hydroxyethylcellulose, Pentylene Glycol, Disodium Lauryl Sulfosuccinate, Butyrospermum Parkii, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Squalane, Ceramide 3, Citric Acid
 
Tak mějte krásný zbytek víkendu a přežijte to vedro!
Dešti zdar! Meduňka

1 komentář:

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty