pondělí 15. dubna 2013

několik málo novinek

pěkný den,
 
tak jak jste si užili krásný jarní víkend? Já jsem nadšená, že už se dá trávit celý den na dvorku :) Lehnete si na houpačku, detektivku do ruky, sluníčko hřeje, no super! Když tedy vám nezačne hrát babička na city a nedonutí vás tím jít plít záhony :) Ale on je pak na tu zahrádku beztak pěknější pohled a navíc vás druhej den pěkně bolí protažený svaly, o kterých už ani nevíte, že je máte... tedy pokud jste tekové lemry líné jako já a už půl roku necvičíte, nehýbete se, žerete a kynete! Ale to trochu odbíhám od tématu, že :)

Dneska jsem vám jen chtěla ukázat pár novějších kousků v mé koupelně a kosmetické taštičce. Některé kousky už teda nejsou úplně čerstvé novoty a už je nějakou chvilku používám, ale ještě jste je neviděli.


 


Estée Lauder Double Wear Maximum Cover - je úplně nejčerstvější kousek v mém repertoáru a musím říct, že jsem byla jsem na něj moc zvědavá, protože jsem od této značky zatím nic nevlastnila. Nemám jej zatím moc odzkoušený, myslím, že více krycí makeup jsem v životě neviděla. Jediné, co mi vadí je to, že docela zvýrazňuje póry a patrně až takovou krycí bombu v této životní fázi nepotřebuji, takže jej budu patrně s něčím míchat a trošek experimentovat a musím říct, že se na to docela dost těším :) Konečně budu moct projevit trošek kreativity!
 
Alverde - mycí obličejový gel s měsíčkem lékařským - musela jsem svoje čistidla na mastnou pleť vyměnit za tento gel pro všechny typy pleti. Nějak se mi v tom studeném počasí zbláznila pleť a začala se hodně vysušovat, což neznám, nejsem na to zařízená, vybavená ani znalostně ani v koupelně :) Takže jsem sáhla po tomto gelu a zatím jsem spokojená.
 
 

Saloos Atopikderm - byl na mém wishlistu a hned jsem si ho musela jít koupit. Chodila jsem pro něj už asi 14 dní, ale nakonec se zadařilo... tímto děkuji paní prodavačce, že mě nechala nakoupit i po zavírací době! Zachránila jsme mi xicht :)
 Ačkoli je tento olej masážní, tak já ho používám na čištění pleti a odličování. On tak krásně voní, že bych se s ním mazlila a asi bych ho i pila!
 
Vzorky BB krémů Skin 79 - ačkoli mám BB krémy velice ráda, tak Skin 79 zkouším až nyní, nějak jsem neměla nikdy potřebuje kupovat, asi proto, že je kupoval každý druhý, asi spíš druhá :) A nejsou špatné. Když tedy nepočítám ten šnečí, ten mi nějak nesedl a začínám jej podezírat z toho, že právě z něj se mi vyrazila hnusná vyrážka, která vypadá jako potničky a docela mi hyzdí obličej!
 
3 Oriflame kousky - řasenka, fix linka  a rtěnka v tužce. Řasenku budu patrně v recenzi velebit, protože se zdá být neobyčejně super, fix zatím nevím, takové věci nějak nepoužívám, ale dal se s řasenkou koupit za 39,- Kč, tak to nekupte :) No a ta rtěnkotužka taky nevypadá špatně :)





Tak se těšte na recenze a užívejte sluníčka a tepla!

Krásný a úspěšný pracovní týden přeje Meduňka

8 komentářů:

  1. To jsou mi novinky všechno... Asi malinko závidím :-) Ale já jdu za chvíli na poštu, čekají mě tam 4 balíčky, tak jsem zvědavá :-) A moc se těším na recenze :-)!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak "rtěnkotužku"od Oriflame mám,a jsem s ní spokojená.Už jsem jí i zkoušela ořezat,musí se opatrně,ale jde to...Ten fix mi zrovna moc do oka nepadl...Ale je to asi kus od kusu,měla jsem do dvakrát,poprvé byl super,ale podruhé byl fix tak tvrdý a špičatý,že jsem málem přišla o oko aniž bych něco vytvořila:-D.Těším se na recenzi řasenky,protože ty mám od Oriflame vcelku ráda.Jo a na Estée Lauder se taky moc těším,jsem zvědavá...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ta řasenka je podle mého názoru bezva a za ty peníze... není o čem uvažovat!

      Vymazat
  3. Tak na recenze jsem určitě zvědavá.
    Atopikderm mám ten "tuhý" v kulaté krabičce a je to můj miláček... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten tuhý jsem měla taky, ale pro ten moc využití nemám, tento mám fakt na odličování

      Vymazat
  4. Už se těším na recenze, tu fixu za 39 bych teda taky brala:)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem nadšená z toho Sluníčka a konečně nemusíme nosit kabát :). Ten apikoderm mě vážně láká, asi ho koupím :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. včera mě to sluničko tak nalákalo, že jsem si vzala půl den volno a strávila jsem ho venku na zahradě na houpačce :)

      Vymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty