pátek 6. dubna 2012

Armani Code Luna

Pěkný den,
dneska přináším novinku ze světa vůní. Objevila jsem ji minulý týden v drogerii a hnala jsem se k ní s nadšením, protože klasický Code je moje srdcovka, letní edici z roku tuším 2009 jsem měla též moc ráda a celkově Armaniho vůně fakt můžu. Bohužel mi tato novinka připadá až moc sladká, snad vanilková, což není nic moc pro mě, ale za vyzkoušení určitě stojí :)
Prodej této novinky se zahájil tuším v březnu tohoto roku, takže je to fakt novinka ještě čerstvá a "horká".
Na internetu jsem našla tento popis: "Záměrem bylo vytvořit atmosféru magie, tajemství, svádění a temné romantiky. Armani Code Luna má za cíl vytvořit magickou atmosféru a tajemství. Magnetická síla měsíce je uvedena s květinou, která kvete pouze v noci, zvané Mirabilis. Květinově orientální vůně složená z italského bergamotu, pomerančového květu, květiny Mirabilis spolu s základními poznámkami z vanilky. Flakón láhve Giorgio Armani Code Luna navazuje na předchozí verzi Code, bledá bílá barva inspirující v něco čistého. Reklamní tváří parfému Armani Code Luna je italská herečka Valeria Bilello."

Hlava: bergamoc, petit grain
Srdce: mirabilis, pomerančový květ
základ: vanilka

(web)




pěkný zbytek dne, Meduňka

1 komentář:

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty